En vovve=)

Jag pratade just med min mamma (<3)
Eftersom min mamma är allergisk mot
hundar
så har jag aldrig ägt en hund.
Och jag älskar verkligen hundar!
Det har varit tal om att köpa en sån där
"allergi fri" hund, men då har det varken
 funnits pengar eller ork (eftresom mamma är skadad i nacken!)

Men nu när hon ringde så fick hon mitt
 hjärta att pumpa snabbare..
Min kusin ska ha barn och har sånnadär små äckelvalpar.. (typ terrier)
 och vi ska få låna hem Hulda på prov.. jaaa!
 jag är så lycklig! även fast det är sånadär som jag inte gillar så är jag sååå glaad=)
Så imorron kring tölv ska vi fara och hämta det lilla odjuet=)
eller om det skulle gå bra för min kusin då=P

Farsdag utan pappa..! jag som vill ha farsdags tårta=)
men jag har pratat med han å vi skulle ta det när n kom hem=)

Jag älskar allt.. glöm inte det!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0