såå trött, förresten så har jag varit i världens högsta trätorn idag=)

Jag har slagit mitt rekord nu för länge sen! Lina Åström har nu klarat sej 30 timmar utan nån sömn över huvudtaget. Inget fusk eller nåt.. jag har klarat mej länge nu.. bara tre och en halv timma kvar, sen så får jag äntligen lägga mej..
Jag vet, ni tänker säkert att jag får lägga mej när jag vill, och ja! men Hockeyn började för sju minuter sen, och jag ska följa den, och sen se hockeykväll.. sen ska jag sova..(<3)
Mitt knep efter 30 timmar? - Suug på  choklad.. sockerkickar lite då och då är bra att få.. men var sparsam Lina, den ska räcka tills hockeykväll är slut!

Dagen i sej då?
Jo.. första APU dagen, super trött gick jag ut till min hämtning
srdxtycfguvnihbjoklhfdunewjd (såg just att vi ligger under)
iallafall så gick resan till falmark flygplats ovanligt fort. Och jag tyckte synd om mina medpassagerare, eftersom jag talar om ufo:n halva vägen. (Jag trodde en gång, att jag såg ett ufo efter den vägen, blev då påmind igen efter att ha förträngt min mardrömssyn!)
Träffade en massa glada människor på flygplatsen.
Vi är nu med i ett projektarbete, kom till falmark"airport" när vi e klara, för det kommer att bli vackert! (om dom nu bryr sej om vad vi har att säja, men det känns då så!) Mer säjer jag nog inte.

Och vi fick gå upp i världens högsta trätorn.. cooolt va?! Det är ju ändå nåt å skryta över, att skellefteå har världens högsta torn i trä.. och ändå är det iunte så värst högt. Men det kändes som om det svajade =S Och hissen (förälskalse!) den var så fiin!

När vi var less på flyplatsen så skjutsade Lisas vänliga pappa oss in till stan (Lisa följde dock inte med oss ut på stan men =( ) Så jag och Emma gick då och hämtade Emmas älskade dator, sen stack vi på HM där jag fick köpa mej en tröja och en hatt! =) och senare på wayne´s, satt där ett bra tag och drog fram nåra nya idéer osv =) det var nog det längsta jag någonsin ha suttit där,.. men jag hade trevligt och jag trivdes med Emmas sällskap =)

Godnatt snart!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0