ditt och datt

kollar på myggan just nu.. stackarn... han åker in i fängelse bara för att han var och fixade knark till junkiejepardy.. Inte nog med det. Han delar cell med "stocken".. aaaah! får se hur det går..

känner mej så oerhört trött just nu, harkännt mej trött hela veckan. jag kan gå och lägga mej hur tidigt som hellst och sova i 8 timmar, men ändå så är jag jättetrött innan kvällen ens har börjat, kan det bero på vädret om det nu erkligen är sant att vädret påverka humöret.
Hursom hellst så blir saken inte bättre av att jag ska skriva ett arbete om hur kommunisterna arbetar för att nå sina mål, jag vet att det inte låer så värst svårt, men vi får inte använda wikipedia, susning eller nån annan sida som man kan. Nej, nej, källan ska vara godkänd av Elin. och vad nu hon godkänner vet väl ingen. Finns det någon därute i världen som kan hjälpa mej? plz! jag är desperat!

Ibland önskar jag att jag var en sagoprinsessa, en tecknad, vacker en! Fatta hur coolt det skulle vara! (undra om sagofigurer har sex?) Tänk dom stora klänningarna, balarna och prinsarna som stog på kö efter en. Jag tror jag just kom på att jag ska börja göra tecknade barnfilmer. Tänk hur underbart det skulle vara!
dom skulle vara precis som förr. och inget manga (missförstå inget! jag ha inget emot manga, men jag blir less.)
image19

En annan sak jag har tänkt på är att dagens barn ("Hej jag är 78 år gammal!") kollar inte på t.ex Emil i Lönneberga. Varför inte? Astrid Lindgren är ju den sötaste som finns! Om jag skulle ta med mej mina barn (om/när jag får dom)till "Astrid Lindgrens värld" så skulle dom ju verkligen inte uppskatta det. Dom skulle ju inte fatta ett piss! jag vet att det måste ske förändringar. men ibland går det kanske lite väl långt! Hur kan man ersätta Astrid Lindgren med typ Pokemoon?? jag blir ju nästan ledsen i mitt öga!

och.. nä jag ändå är inne på tv så vill jag bara meddela att jag ÄLSKAR den nya parlino reklamen som går på Mtv! haha dom kör 69:an.. ni Måste se den.. ja skrattar nästan för mej själv när jag ser den.. haha!

vad är det för dåligt med att nånting suger kuk förresten?? Det är ju tydligen allt dom gör..

och nu är det Bams onholy union.. stör mej inte! jag är kär i Bam och nu ska vi vara ensamma ett tag!

image20image22

Kommentarer
Av: Lisan

Jäklar, jag ver inte förberedd på ett såhär långt inlägg snuttan, men jag älskar varje ord av vad du har skrivit. Du har så rätt! Dagens barnprogram suger verkligen, det är ju så överanimerat.

Och jag missade myggan, buhu :(

2007-10-11 @ 10:02:10
URL: http://lajjsaaa.blogg.se
Av: Mamma

Själv älskar jag comhem reklamen...d e du mitt hjärta ;)

2007-10-18 @ 13:09:20

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0