kvällen

Elina och Frida kom å åt middag hos mej.. riktigt mysigt :D
sen komme Lina A förbi, och sen, mina damer och herrar bar det av till hockeyn!! första perioden spelade dom faktist ganska bra.. sen i andra så svackade dom ihop en aning och brynäs hnn nästan ikapp.. men i tredje så fick skelleftegubbarna upp farten igen.. wonderful!! synd bara att Pontus Petterström fick en taskig tackling och åkte in med huvudet i sargen,
han låg å blödde ett bra tag, tror att han fick fara å sy.
Juuso Hietanen (den jäveln) åkte då, som tur är, på 5 min plus game misconduct.

Hur som hellst..
vi vann!!

Första perioden:
13:18 1-0 Mikael Renberg i pp (ass. antos och öbba)
19:10 2-0 Fredrik Öberg (ass. Christoffer Norgren)


Andra preioden:
11:28 3-0 Mikael Renberg i spel 4mot4 (ass. Antos, Haakana)
13:33 4-0 Anders Söderberg i PP (ass. Renberg, McDonell)
17:18 4-1 Brynäs börjar röra på sej (och spelar faktist bättre än första)
19:09 4-2 Brynäs är på G.. (vi det här laget är Elina väldigt arg på Hadelöv


Tredje Perioden:

00:40 4-3 ojojoj.. då var det spännade vill jag lova!
15:49 5-3 Mikael Renberg (ass. Koskenkorva, som för övrigt är min granne)
19:37 6-3 Kent McDonell i öppen kasse (ass. Antos)


skotten blev totalt 30-22

Renberg blev "matchens lirare" konstigt!? han är lagkapten, han gjorde 3 mål, 1 assist och han är min älskade släktig... det är väl klart att man är bäst då ju!! kvällen blev lyckad och jag älskar ALLT!

Kommentarer
Av: Mamma

Heja aik!!
Puss på dig min älskling!!!!!!!!

2007-10-09 @ 00:42:17

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0