bra smet!

Har hunnit göra mycket idag faktist, jag är en DÖKKTIGPHLIKKATÖLV!!
Vaknade av att André ringde någon gång i morse och hade fått för sig att jag var i stan eller nåt? Han hade våra... Pressenter! Men he blev inget med det eftersom Emma hade annat för sig och jag var i jörn, så vi tar det nån annan dag.
<Efter det steg jag upp och degade i soffan med simmepimme ett tag, sedan drog han till garaget och jag blev hundvakt/hemmafru. Lekte lite Bree (som äfr min största idol genom tiderna)plockade tvätt, städade och myste med loppan.

Nu är äntligen pappa hemma så jag får lite mat i magen.


Grattis Kåggan förresten som är ett helt år äldre idag än denna dag förra året, plus att han får lägga på en 9:a till sin siffra


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0