fedt ren

Nyduschad, känns inte alls bättre i min kropp/skalle, vad fan har hänt? Känns som om jag bara sitter och inte fattar någonting alls, man skulle nästan kunna skjuta någon vid sidan av mig och jag skulle knappt reagera, varför händ3r detta?

Snart blir det sovtime, ska bli skönt, har inte sovit ordentligt på en vecka tror jag, förrutom natte mot torsdag, men då fick jag ju hjälp!
Sjukt peppad på resten av helgen dock, fest eller någon form av umgänge imorron iaf, plus att jag ska få kavajen av alle=D big fat happyface! Den har jag ju velat ha sedan... långt tillbaka, vi gjorde ett superbyte i from av en kavaj och en töjning!
Söndag blir det Klas, min Klas, min älskade, underbara Klas. Hoppas att det inte blir ändrade planer iallafall!  Inger var söt och ringde och frågade. Åhh, jag är glat peppad, men sjukt rädd!

Med kuken i mun står jag här och ser ut som dumdum!

Kommentarer
Av: Kåggan

Du har för låg upplösning på bilderna :/

2008-12-06 @ 00:37:54
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com
Av: .shiet

Kåggel: Nej jag har bara "pillat in" den här så den ser superdum ut!

2008-12-06 @ 11:33:39
URL: http://shiet.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0