fukkit!

På ksolan trots feber, känns som hög feber. Men krejjen med hög frånvaro är att man måste vara här iaf då. Jag håller med abdegon, det är synd om mig! Hon tycker förresten att jag är superduktig=)

Pratade med snutt igår, jag saknar honom (*ppusspusspusspuss*)! Längtar till den28.Han får förresten permis, antingen i Januari eller Februari. Ikväll är det dags för büs! Undrar vad som händer då man har feber? Snea som as? haha hoppas! Då får emma vara den som tar hand om mig!

En låt skriven, tur att jag och peddo är grymt bra på låtskrivning om fejkade människor! Och Carro har börjat om å blogga!

Kommentarer
Av: Mathïda

Peddo! XD

2008-12-11 @ 19:07:17
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0