Jag saknar dig/er

Puss på dig och resten av er också! Jag älskar er mer än livet!








Hade tänk ta det jävligt lugnt iquell, no partaj för mig alltså, kanske myser på annat sätt, får se.
Får då främmande senare, så det kanske blir snack, inget drickande iallafall, är inte redo känner jag.

Imorgon blir det till mamma och fira lilljul. PAkEET! Min dumma kusin Tim stal mina saxar då vi körde juklappsleken, så jag hoppas att jag får några imorgon! Men jag blir nöjd vilket som. Tror redan att jag vet vad jag kommer att få eftersom Peter frågade om jag ville ha en distpedal eller en förstärkare eller nåt. Wooho! Hoppas på ett par Doc:s också, och en P&L bille! Jaja, det är mycket man önskar sig, och jag vill inte ha allt, eller jo. Men samtidigt så vill jag inte bli någon bortskämd snorunge som får allt jag pekar på.

På söndag åker vi till Klas, min älskade sötskit, jag ska pussa sönder honom och sen ska jag.. Ja! KNULLA! hihi, jag är sjukt peppad, speciellt på det sista. Jag gillar inte avhållsamhet, människor är inte gjoda för att vara utan sex, speciellt inte jag.

På måndag blir det också mys.Julklappar och Lunch med mina favorittjejer. Sedan blr det EmmaLinaTime med lots of Bus, sjukt pepp på den nya skiten!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0