Jag tar ett djupt andetag och blir riktigt hög

Godmorgon!
Har varit vaken ett litet tag. Vaknade ändå ganska tidigt (helt utan hjälp) med tanke på mitt sena insomnande. Snart bär det af till schtaan ännu en gång. Denna dag för ännumer shopping. Åh herregud vad sysslar vi med?

Hursomhellst så har jag kommit på att vara utan Klas är bland det värsta jag varit med om, jag plågas mest av det! Drömmer nästan jämt om honom. Jag är myssugen.
hahha på tal om att drömma så drömde jag en riktig junkie dröm igår natt. Att jag var och hälsade på Klas, men helt plötsligt var vi på ett lasarettslager, så jag frågde en "läkare" om nyckeln till medicinskåpet och fick den, så helt plötsligt så hade jag alla möjliga prepparat.

Jag trör jag har blivit sjuk.
Har gjort ett stick åt min padre också, jag är ju trots allt bäst!

Och jag har ingen aning om att den här bilden togs.. NÅGONSIN! Hjälp mig nån, jag minns när det var, men inte att vi gjorde sådant som att ta gruppbilder. hahaha BALL!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0