Limpspelning

Spelning igår, fett kul att vi kom på denna limpidé, vilket betyder att Jocke, i slutet av Giller, ställer sig upp från sitt trumset och sular en limpa i publiken. Limpoffret tror jag blev nån liten brud, men hon verkade inte misstycka.
Annars så tycket jag inte att spelningen gick så jättedåligt, ljudet kanske var lite väl lågt, och publiken var lite väl lame, men det är ju inte lätt för dem eftersom typ 200 av dem var hiphopfans, som bara gör bort sig själv och har byxorna så långt ner så att man kan tro att de ber om att få bli tagen i 2:an.. DÄR har ni min uppfattning om stilen!

Sista dagen i skolan idag. Känns som småkul. Har gjort klart alla mina inlämninsuppgifter, nu fattas det bara en inglesisk bokanalys. NAJS!
Julfest sen ikväll. Vet inte om jag ångrar mitt val av klänning, men det är inte mkt att göra åt nu. Jag ska bära den med stolthet hur som hellst=)

Nu vet jag inte, men bloggen orkas inte mer!
Kyss och smek!

Kommentarer
Av: Kåggan

Häng är coolt!

2008-12-18 @ 17:47:21
URL: http://bennybrottzling.blogspot.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0