Sommaren är ju alltbra fin!

gott nytt år!

Har internet från och till så jag förväntar mig inte att detta inlägg kommer att publiceras. Egentligen tänkte jag göra en årssammanställning som alla andra, men jag känner tt det kommer att ta på tok för lån tid och det blir jobbigt. Emma kommer snart så jg honner nog inte.

Hade supermysigt i Måndags. Gick först på stan i ett halvår, sen hem till Elin där det blev juklappsöppning iih!=)
Lisa däremot dök aldrig upp, inte ett sms, inte ett samtal ingenting, det var tråkigt. Men men, shit happens och vi hade kul iaf=)

Kvällen ska spenderas med emmapemma. Ska g och hämta bus snart, sen middag tror jag. sen vidare. Vet egentligen ingenting.

Jovisstja! Älsk blev gammal  gubbe igår, haha! 22 år, jag tror att han är en man nu? Eller det kanske han aldrig blir, men det gör inget, han är bäst i världen iaf! Pratade med honom en stund igår, och snart kommer han ham, iiih!=)

Ha en trevlig kväll allesammans! Va inte försiktig! KOm ihåg; Knallast är ballast!!


Fullt ös medvetslös!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0