You're such a faggot

Har fedt tråkigt, så det bli nog kanske mcket bloggande idag.
Här har vi hundar överallt, Betty är här idag också, söt, feg, jobbigt och otroligt älskvärd, och dessutom så är hon min!=)

Har prcis käkat baked beans, var ett bra tag sedan vi gjorde det. men det var inte så gott som jag hade hoppats på.

Kom precis på att jag träffade min gamle bästa vän igår på coop. Det var ett kärt återseende, jag blev då glad iallafall!

Det var tänkt att pappa skulle ge mig en kortläsare nu, men jag tror han har för långa ledningar. Har förresten druckit whiskey, fedt!

fulblider på särhundarna kommer sen!
P.s Ny bloggdesign på G!

And then you could be
strung out all day
 With lovers and clowns

 


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0