Början av en ny Dak!

så äre! jag är vaken å duschade precis naken, med alla dessa tomma flaskor på golvet och så vidare, någon borde bestämt fixxa städhjälp ¨åt mej! Är ledig idag också, precis som resten av denna vecka (?) vad fan gör man? jo man lunchar med Emma klockan tolv, sen går man på stan tills hon ska tillbaka på artistkontoret, då får jag antingen gå på stan själv, eller dra hem. Jag kör på att dra hem eftersom jag kan få en knäpp å bli folkskygg lite plötsligt, iaf om jag träffar en såndär vuxen som typ känner min mammas bästa kompis systers nya kille. Nej tack, är dom så långt bort så behöver dom inte säja ett ord till mej, man ser ju på dom att d blir svårt att få ur sej någonting, varför då ens försöka?

nej det skulle bli ett kort inlägg, nu ska jag klä mej å sen dra, haaaade!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0