Det är vår å jag känner att mitt hjärta är kåt(t?)

Min lycka sprular i hela kropppen, det går inte å beskriva hur glad  jag är! Jag konverserade med Emma och frågade om det kan vara vår, som gör så att allt är så underbart? "Det är vår älskling!" jag kände det då, våren kom och sa hej till mej på riktigt. Iband känner jag bara att jag vill smälta mej i lycka!
image116

Men vilken humörsvängning sen, igår när jag lade mej så kände jg mej så ledsen, jag önskade att det låg någon i närheten som ville skeda med mej, jag kom på att jag tror att jag ska sluta vara så feg när det gäller förhållanden, relationer och kärlek, vilket gjorde att jag istället började störa mej på min slamp-sida och  nästan deppade över det,  å just när jag skulle sätta igång å deppa så fick jag ett underbart telefonsamtal som gjorde allt så mkt bättre. Och idag är jag gladare än någonsin.

Lunchade med Emma, fetplus på dej så underbar du är! Vi "stanade" ett tag, ringde min fader och frågade vart fan han var? När Emmis skulle tillbaka på sin praktik så mötte jag upp pappa, vi stack å drack kaffe på Waynes. Det var jättemysigt, inte alls likt oss att göra sånna grejer. det är väl våren?

Kommentarer
Av: Kåggel

Jag fattar inte varför alla är så jävla glada över våren.. Bara slask och helvete. Usch.

2008-02-25 @ 23:48:33
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0