Dödsångest!

Är så oerhört trött! har hunnnit mycket idag fast klockan inte ens är halv elva! steg upp kring halv sju.
 En morgonpromenad är nog det skönaste som finns (bortsett från att nysa, pilla i naveln och samlaga)..
Det var skönt för man vaknade som, sovde trots allt bara 4 h, vilket man inte borde göra när det är helg!
Hade sån dödsångest så det fanns inte! Jag tänkte på allt som kunde få mej att bara dö medans jag sov, exempelvis vaccinet mot livmoderhalscancer. Hjärtat klappade allt hådare, vilket gjorde att jag blev ännumer skraj, som ledde till att hjärtat slog allt hårdare, men senare med ont i magen å mindre hjärtklappning så somnade jag å sov så gott!
när jag vaknade var jag tvungen att googla dödstalet, det lugnade mej mkt när jag såg att det säljs 20 miljoner doser globalt och 4,5 miljoner doser i Europa där vi haft två dödsfall, då kunde jag andas igen å min dag var räddad.

men jag blev dock inte på bättre humör när jag skulle ringa å drygprata med mamma som är i boden, så svarade nån annan skitunge å sa inget när jag sa hallå.. Mamma har tydligen övergett mej totalt, det får jag leva med, jag kan ju göra pappa lite mer feminin än vad han redan är!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0