Fucking jääflar!

my name is lucifer please take my hand!
Jag har så gudförbannat tråkigt och jag hatar internet! alla är så låstassociala så det är synd om dom, inklusive jag ibland.. å då jag inte är det så tror alla att man är sur över någonting, men herregud, bara för att man inte vill snutigulla med folk tjugofyra sju så betyder väl inte det att jag är förbannad, (notera att jag bara är lätt irriterad just nu!)

Jag är narcissist och spegelterrorist som kräver mer av livet Mellanbarn som glömts bort i hanteringen Jag och jag och jag och jag, allting handlar om jag Men det är mitt liv jag lever dag för dag för dag

Kommentarer
Av: Emma

Det märks på dina senaste inlägg hur mkt du uppskattar skivan ajag brännde åt dig ;)

2008-02-20 @ 21:05:55
Av: Tobias

svar: som fan .. :P

2008-02-20 @ 21:55:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Av: Jennifer

Den låten är som braaa shit ;)

2008-02-21 @ 09:35:28

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0