Igår!

tänkte att jag faktist inte berättat riktigt om min gårdag, som förövrigt var underbar! Emma lagade mumsmat åt mej, Lisa kom senare med ett skinkpaket i händerna, tötnos! Sen var det myskalas här innan vi dorg till Stefan, där det till en början var väldigt spänt ibörjan, men tack vare en viss sångkunnig kille så vart som allt så lätt!

"Pojkarna+Elin" kom senare å då blev d önnu lättare eftersom man kände fler folk.
Vi drog senare iväg på efterfest, eller ja, jag stod mest ute å pratade under tiden, men det var kul, det var skönt ute. När vi väl kom in så var vi tvugna å fara eftersom vårat lilla gäng tydligen inte var välkomana.  (fan vad jag hatar den stilen).
Istället blev det frasses och senare hem till mej efter strul om annat.
När pojkarna for så blev det nudlar och en viss Emma ville ha mjölk i(?) men hon är som söt. Sen sov vi som stockar hela bunten, såå skönt!

Kommentarer
Av: Denisé Beskow

Jag har inte läst boken men jag tyckte ändå inte att den var så väldans bra;) den fick duga

2008-02-24 @ 21:58:36
URL: http://Deniisebeskow.blogg.se
Av: Denisé Beskow

ja om man nu behöver tidsfördriv;)

2008-02-24 @ 23:16:12
URL: http://Deniisebeskow.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0