Jag är minsann ingen fegis!=)

Min mage har pirrat hela dagen idag, var så nervös så det fannns inte! Allt är bra nu å jag älskar lifet!
Fick träffa mina flickor idag, det kändes så bra! lunch med sina favvisar, det kan ju inte finnas så mkt bättre än det? nja, tror inte det är mkt iaf!
Idag funderar jag på lite lyxtid för mej själv bara. Ska laga köttfärs sås å spagge.. Sen ska jag ta en lång fet dusch, duschade imorse, men på gund v detta underbara väder så är d så smutsigt i luften.. sen ska ja nog ta mej an denna hårborttagningsmojäng.. ska jag våga? Ja för fan, jag är aldrig rädd för nåt, varför då vara rädd för nåt som ser ut som en massagestav och tar bort hår? Sen ladda upp med skräckfilmer!
Nej ibland är jag bara farligt modig.. det äör underbart :}

image113

Kommentarer
Av: zalina

va kul :) dom va skitsnygga :) ha en trevlig kväll :)

2008-02-22 @ 19:52:26
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-22 @ 19:53:34
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0