konstiga msn konversationer! sex är det enda som finns!

idag när jag kom hem från morfar å satte mej vid msn så var det en konstig människa som skrev till mej.. jag blir så irriterad på folk som håller på sådär, dom borde avrättas, å ju fulare dom är, desto hårdare straff, killen kunde ju inte ens stava som folk! observera att han inte var utlämsk ens!:

Z:    haha smygg bild
J:    tack!
Z:   e de du?
J:    yepp
Z:   haha, a du brukar va taskig mot mig
J:   brukar jag? vad gör jag dådå?
Z;   ser du ut så?
J:    ja ibland, men vad gör jag när jag är taskig?
Z:    ja började snacka me dig häromdan o du va tyken (bara för att jag inte skrev nåra konstiga smileys)
       men skitsamma! skicka en bild

J:    på vilket sätt var jag taskig? vad sa jag?
Z:     kommer inte ihåg skit samma ! kan du skicka?
J:    nehe.. nej d kan jag inte.. inte nu iaf!
Z:     nehe har du cam?
J:     nä
Z:    har du kille?  kk?
J:     va?
Z:     har du kill eller kk?
J;     kanske, hurså?
Z:     undrar. ska du itne svara elle?
J:     vad spelar det för roll?
Z:    om ja ska ragga eller inte
J:    det ger inget att du raggar för det blir ändå inget !
Z:    vrf inte?
J:   fö att man raggar bara om man antingen vill knulla eller ha ett förhållande, å d skulle inte funkar för jag antar att du bor långt bort (plus att han var så äckligt rövknulleäckel att jag ville spy!)
Z:   vart bor du då?
J:    skellefte
Z:    ok, vi kan träffa o knulla bara..chansen finns! gillar du att knulla?
J:    äum, jag behöver inte träffa folk över internet för att få mej ett ligg, så jag tror jag klarar mej
Z:    har du lätt för att få knull?
J:    johoodu!
Z:   har du nån kk?
J:   men varför frågar du ? det är väl min ensak om jag knullar eller inte, det är min ensak om jag har kille eller kk.. vaqrför ska du veta det??? (det lät bättre än att säja att jag knullar allt som rör sej som jag inte känner bara för att slippa hålla på sen!)
Z:   e kåt
L:   jaha, å du tänder på å få höra om andras sexliv eller?
Z:   du berättas
L:   men nej

sen ville han inte prata mer med mej, jag som tyckte att det var så kul å driva!! ååhjag blir bara så less på folk som får för lite seex, snälla, mer knull åt världen!! För min skull! eller dela ut gratis njutningsprodukter så att folk slipper störa mej!

Kommentarer
Av: MollyBoB

Har varit med om det tuuuuusen gånger må du tro!

2011-08-01 @ 21:19:16
URL: http://MollyBoB.com/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0