Miwhi..

allt är så himla trött nu, alla sover, jag spelar fortfarande gitarr.. har nästan lust att dra på volymen på max.. ställa mejj upp å spela nåot riktigt kasst och sen skrika ut texten.. då kanske dt blir bättre i magen också?
ja vad fan vet jag? jag vågar då inte prova, det finns för många risker med det hela.. som att jag skulle ta i så att jag sket ner mej, eller att jag skulle bli döv för att jag spelade för högt, iallafall nån form av hörselskada.. i västa fall så tror jag att mamma skulle komma å vara förbannad för att jag väckte henne?
ja, hursomhellst så gör jag det inte!

 vad gör alla en natt som denna??

Kommentarer
Av: Linda

Tack! :)

2008-02-21 @ 02:04:45
URL: http://otown.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0