OOJ! Det börjar dåligt!

Vaknade för typ en timma sen, en arg mamma osv, missade fittbussen hem så jg måste ta jävla senbussen, får klaera mej tills dess, saknar flickorna så jag måste ha bra tidsfördriv tlls jag tar mej hem..
Det roligaste med mitt sovande är att mamma och pappa, speciellat pappa hotar med att jag måste flytta hem om jag inte börjar stiga upp i tid, då kan jag ju bara berätta för dom att om jag måste flytta hem så kommer jag ändå "missa" bussen hem å sova nånstans i stan, och i värsta fall så måster dom komma å hämta mej, vilket slutar i lite pengar pga att dom måste tanka och i slutändan så blir det dyrare än att bo själv..
I värsta fall så tar deras dotter livet av sej pga instängdhet å deprission för att hon måste vara i jörn.. som tur är så ska jag inte hem till jörn på väldigt länge nu, är som fullbokad en tid framöver!

Dessutom talade jag men Micke, min fästman, fick reda på att vi var "liksinnade" när det gäller vissa saker, så vi har inget å dölja för varandra!

Funderar på att sminka mej och packa ner en massa skit i min väska nu.. får se hur långt jag tar mej!
PuZZ

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0