Övergiven?

Först å främst så vill jag bara tacka för igår! Tack för allt! Tack flickor för att ni förgyller mitt liv! Tack Emma för den goda maten! Tack Lisa för att du är min flicka! Tack Carro för att du kände som jag med dallas idag! Tack Torkel (jennifer) för att vi fick döda din lägenhet igår! Listan kan bli lång, men jag tror att ni fattar vad jag menar!
 Hade så oerhört roligt igår! Trevligt folk hela dagen, Simon var trevlig på morgonen, Johan var trevlig på dagen, alla var trevliga på kvällen!

Det kanske är därför jag känner mej så besviken å nere nu? Åkte hem för att umgås med familjen, och för att min praktik är här, och nu när jag ändå är hemma så finns det ingen här, alla for! Mamma åkte till sunderbyn för att Moster var sjuk å skulle opereras, förståerligt! Pappa kom på att han skulle fara till malå, sista dagen jag och ha kunnat umgås, å han sticker, det känns surt, men det är väl ok! Känns som om jag har feber också! hett!!

 i´ve been low i´ve been high im in love with this life

Kommentarer
Av: Jennier

I like it when it is smashed hAHA ingen fara! det känndes bra att få umgås lite. Även om inte jag direkt var så party party on! som jag brukar :P kram på re!

2008-02-18 @ 11:08:07

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0