Pamela Andersson

 höll inte ens på å ta mej upp imorse.. rusade iväg till skolan å kom faktist i lagom tid, d e inte alls vanligt för att vara jag, så jag ska nog vara lite extra stolt över mej själv idag=)

3 lektioner idag då, 2 prov.. IG på ena.. spanska e nog inte min grej egentligen, svenska då? jaa, man kunde väl knappast få IG på ett s.k "prov".. vi skulle typ analysera en bok, å d e ju omöjligt för henne å veta vad det står i boken som jag har läst? JA precis ;).. men jag blev lite panikslagen igår när jag kom på att vi faktist hade "prov" idag, eftersom jag bara hade läst ca34/300 sidor in i min "riktiga" bok.. det sög.. men som tur var så e jag ju så finurlig..ikväll måste jag se 2900 happiness, har bara halvsett ett avsnitt än.. fuuck..
D känns som om denna dag kommer å bli tråkig.. Inga telefonsamtal från J eftersom han har nåt soldatprov.. Hoppas på Lisa som Kanske skulle komma förbi sen efter hon hade vare å repat... ååååååh bajsunge jag vill också repa, Carro? Mathilda? hoppas nån av er läser dettta, JAG VILL REPA, vad händer?!

BTW... jag är besatt av Pamela Anderson, "hej jag heter borat typ!".. men inte på det sättet.. Alla silikon-gunnars blir ofta satta i ett och samma fack.. varför?! Jo för att alla(nej men dom flesta) är så jävla trångsynta och ser det dom vill se.. Jag kan bli kallad dum ibland.. men jag har 121 i IQ.. det är bättre än 91% av sveriges population, iaf enligt illustrerad vetenskap.. jag kan bara tänka mej att dessa brudar är minst lika smarta, kanske inte alla.. men jag vet att nån av dom har säkert högre iq än du som läser detta nu.. (aj bli inte arg, men på riktigt...)
Men om ni tycker att dom är så värdelöst dumma.. kolla inte på deras filmer eller deras bilder då!
image89Idag älskar jag mej själv å d ska märkas!!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0