Plus!

Vill bara påpeka att just nu står det mesta på plus i mitt liv..

+ SATC, äntligen så har jag inskaffat väldigt många satc avsnitt, det känns som bra, jag har så jag kan lugna mitt beroende för några dagar framöver!
+Har faktist orkat städa bort lite i lägenheten, bara lite disk kvar
+(+)gårdagskvällen, hade så roligt så ojojoj! tack folk!
+ Emma blev inte less efter bara några timmar, tack snötnos!
+Jag är så pigg så jag vill göra nåt spännande!
+/- jag och Lisa bestämde oss för att skippa riksgränsen, ekonomin tillät inte riktigt, d blir väl kanske storklinta ist?

Nu mer SATC, skriver kanske en liten rad senare!

Kommentarer
Av: Lisa

Jag hjärtar dig en miljon gånger min lilla rymdblomma, du är för fin för världen!

2008-02-24 @ 14:56:20
URL: http://lajjsaaa.blogg.se/

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0