saknad!

idag kanske ni undrar vad jag har gjort.. joo jag har vaknat.. där kring 9 steg jag upp, mammsen bjöd på kaffe. hon kom förövrigt hem igår natt kring ett, å vi satt uppe å pratade länge, så d var ilte segt att sedan stiga upp tidigt, hursomhellst så drog vi till boliden kring 10, hon skulle klippa sej, å jag hade inget bättre för mej ändå så jag följde, satt dfär å halvsov i stolen, ville inte klippa mej, men blev dock så jäävla sugen på att färga sönder mitt hår! funderar fortfarande på att göra det. jag ska nog göra det!

Nu sitter jag här med värk i nacken, snackar med snuskiga utlänningar på msn, som inte verkar fatta att jag inte vill! Kan dom inte lära sej svenska när dom likaså är här? Det ger ju inget att bara dra fötterna efter sej! (det gäller alla arbetslösa snuskisar! även svenskar)
Sen ska jag dra till arvidsajur å hämta Audin.. lilla gubben! Käka middag där, på frasses, jag som hade hoppats på afrodite, mene mene!

vi är alla sjuka!=(

image111

Flickor! jag saknar er!=( krya på er, hoppas på kärlek till helgen!

Kommentarer
Av: Emma

stackars oss! Saknar dig!

2008-02-19 @ 15:55:39

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0