Tack

var på skolan idag... faktist! gjorde klart collaget om flygplatsen..
När jag nästan var klar så ringde lillebror, som jag sällan pratar med. Han ville att jag skulle möta han och hans mamma och min andra bror när jag var klar.. så när jag var färdig så drog jag 3 våningar upp ( YEs otroligt perfekt)
satt där i ca 1 timma, drog på stan ett tag sen drog vi på dallas å käkade, inte så sugen på pizza fasktist, men men..

Bion sen, national treasure 2.. var ganska bra till en början.. men slutet var helt spårat å jag fatta ingenting.. jaja=)
fick då snackis me J idag, har inte pratat me han på evigheter eftersom han hade nå grejs som han var tvungen å göra, sen ringde han idag.. dagens förgyllare.. han ringde igen sen.. och när jag var på bio.. och nyss=)

image91


Nu gott folk ska jag sova, om inte S ringer å jag får oväntat besök.. fan om jag orkar assså.. är helt slut å överkörd..

Hur var er dag?=)
P.s
det kommer en 2:a av narnia också.. verkar världelös så ni vet!!!

Tack till alla som gav mej en fin dag.. tack till alla jag träffade idag!=)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0