Tötnos!

Här ligger Lisa å sover, hon har gjort det ett bra tag nu också, hon har förmodligen feber. Lilla snuttan! Tur att msn är ett bra alternativ om man vill vara social
.
Allt har gått skit idag, men d kanske har löst sej trots allt, kanske kanske. Hoppas.

Alkisar är som trevliga människor, talade med en innan Alex kom å mötte mej, sen kom han igen å snackade med Mej, Lisa och Alex, sweet. Haha han tyckte att Alex var godhjärtad å att jag var tuff, hihi han ska bara veta hur ond hon egentligen är. (felååt)

P.s jag är som kär i Lisa när hon snarkar. Hon låter som en dator,

P.s igen. Jag å Emma köpte en suprisebag på Glitter, det mesta av innehållet sög, men d va kul! 

Kommentarer
Av: Alexandra

haha.. jag är väl godhjärtad ;D

2008-03-01 @ 18:18:10

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0