Åh! Hur fan orkar man!?

Fan vilken underbart världelös dag!
Den har precis börjat, å den började världelöst.. eller jaa.. lite plus på Johan som väckte mej.. synd att det var klockan 3 bara.. Han hade varit å jobbat å hade tråkigt.. så jag övertalade han att komma hit, eftersom jag inte orkade.. jag låg ju fortfarande i sängen när han ringde.. Hur som hellst så var han inte här så länge.. Han skulle vänta på bussen här. Men d va kul å träffa han eftersom d va så länge sen sist.. Min bror ringde också, typ "hej ville du ha en skoter? Det finns en för 3000 å så betalar jag lite för jag vill ha stryet".. ja det var ju gulligt, men hallå jag vet ju hur det blir.. hn tar styet å sen säjer han att han ska sätt på ett nytt, men han gör det aldrig. Så har det ju blivit med alla andra saker så varför inte nu också?

Hursomhellst! Hockey ikväll. så nu vet nu det!

Vad ska jag gör med mitt liv, vad ska det bli av? det vette katten, hursomhellst så vet jag att det blir något bra! det blir det alltid!
Allt jag vet 'r att på onsdag så är ni alla bjudna på bröllop! Jag och Mikael ska gifta oss, allt e bestämt.. Helt underbart eftersom vi ska till USA i sommar för han ska tävla i freestylemotrocross.. slå det ni!! ;)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0