ät mej!

om ni undrar så har jag inrte skrivit på länge, men vad ska jag göra åt det? jag tar dert i min takt, passar det inte så är ju det otur! =)

jag mår så illa, är jag påväg å få magsjuka? om så e falleet så vill jag inte leva längre! hursomhellst så har jag haft världens underbaraste natt! första gången på hela helgen som jag slapp trängas med nån i soffan, (det är självklart mysigt å trängas ibland, men inte flera nätter på rad!) jag somnade typ halv tolv.. vaknade sen tolv och trodde att jag skullle stiga upp, men icke! sen sov jag igen, allt var lagom varmt å jag älskade mina drömmar!=)

ska av vakta ett tag nu å se hur jag känner, vi börjar ju trots allt ett.. så  vi ser om vi syns på skolan eller inte!

köööö!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0