Att tycka om!

att tycka om.. ja!
Man kan älska olika saker, det usla är att folk är så hatiska mot allt.. och skriver bara om saker som dom hatar.. (jag är inräknad med dessa människor) därför så har jag gjort en liten lista på saker som jag faktist tycker om:
  • Folk som är ärliga, även vid "fel" tillfälle som vissa skulle ha sagt
  • Obrydda, men samtidigt respektfulla männsikor
  • Smink, i massor! det räcker att bara titta på det, så länge det finns i närheten
  • Att ibland bara sitta själv, nersunkad i min egen lägenhet å se en usel film
  • sånna som bara kan gå fram till nån random och ge en ärlig komplimang om den personen.. det är nog det finaste man kan göra för någon, speciellt om d e nån man verkligen aldrig träffat förr, i helt nyktert tillstånd!
  • Lagom gosiga människor.. inte för mkt å inte för lite.
  • Spela gitarr
  • att blogga ut om sina små tankar och funderingar
  • Sist men inte minst.. så älskar jag dom som gör precis som jag vill även fast jag inte har sagt något, för då gör dom ju ändå nåt för min skull.. och eftersom jag er en självisk jävel så skulle det vara underbart!=)    För jaaag älskar mej själv.. jag jag jag jag jag!!!

  • image79

Förresten så hann jag med att shoppat underkläder på gina också, innan jag och flickorna for iväg på expolaris! NÖÖJD!

Kommentarer
Av: Jennie

Hehehe jo jag längtar! :D vi har sagt det både jag å jossan att vi ska göra denna sommarn minnes värd:)
För inget än så länge har slagit sommaren 2006
sen jag kom alltså :P

Och det som du skrev det stämmmer ;) kram

2008-01-24 @ 10:44:17

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0