Backracingen

Var i jörn mellan igår och idag, trevligt å umgås med mamma lite.. eller umgås å umgås.. hon satt i telefon eller vid datorn hela tiden, så jag gick upp på mitt rum å spelade gitarr istället.. vi åt inte ens tillsammans.. men men, kan va skönt å inte behöva prata med varandra hela tiden, man blir inte lika fort less då, jag tror att det var just därför som jag faktist uppkattade den lilla tiden som jag va i jörn!

Idag innan jag skulle fara så ringde min bror å snackade med mamma, och.. tro det eller ej, men han ville faktist prata med mejockså!! han frågade om jag ville följa på backracet på vitberget, våran kusin skulle nämligen tävla, och givetvis tackade jag ja eftersom jag för det första sällan träffar min kusin, för det andra så har jag aldrig sett han köra och för det tredje så umgås jag och min bror väldigt sällan..

Simon och Angelica kom till mej sen kring sex, vi kollade på reprisen på singing bee, sen drog vi på vitberget, stod å hejade och frös.. Johan hamnade i mitten nån stans.. han hade ganska otur.. han kände då igen oss och vinkade när han kom ner igen.. uppskattat!=)

Nu festplanering.. som just nu känns väldigt negativ.. men jag har inte gett upp hoppet än!
hej då jag älskar meg själv!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0