Förbannad! Jag hatar communitys!

"Hej jag heter lina öch jag  är förbannad...!"
Nej men allvarligt, fick just upp världens konstigaste grej när jag skulle logga in på apberget! efter att jag skrivit in mitt  lösenord (jag hatar lösenord!) så stog det att jag var avstängd från att logga in på apberget fram till den 17/1.. fattar ni hur sjukt egentligen?! varför blev jag det då? jag har inte den blekaste jävla aning, men jag antar att det är för att jag har chattat en hel del, å blivit avstängd en held del från chatten.. men allvarligt, man kan väl inte bli avstäng för det? jag har ju blivit avstängd från chatten, det räcker vä'l gott å väl?!

Nej, denna dag som börjadeoerhört bra, slutar i en apberget-katastrof ! ååh, jag vet att d låter sjukt, visst det är bara apberget, så d är ju inte sådär jättefarligt, d finns ju annat å göra än att sitta där, men jag gillar apberget, d är som bra eftersom det alltid finns nån som känner nån som känner den man skriver med. jag vill inte sitta som en sjuåring på lunar : "hej jag är en söt tjej på sju år! vill nån prata med mej? jag har inga vännner här å jag känner ingen!"

nej fy bövelen ! Nu säjer jag snart upp mej från mitt liv!
en possitiv sak är ju iaf att istället för att sitta framför datorn å bli tjock så kan jag ju fara ut å skringa bort dom kilona som jag skulle ha lagt på mej om jag satt här!
haha nej jag tror inte heller att jag kommer att göra det, men vi ser ju!


Tänkte Lägga upp en bild på skiten, men eftersom jag är i jörn så pajar ju allt direkt... åååh bajs, jag vill döda, lyckan kommer ändå krypande från å till, så jag är glad iaf!


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0