Han blev bara 28.. sen dog han bara!

Åh.. det är ganska bra när man vaknar tidigt.. man hinner med så mycket på morgonen då.. jag var uppe halv sex och stod i duschen 10 i.. å nu är jag pigg.. ni fattar inte hur skönt det är! Nu sitter jag och kollar nyheterna, vilket är vääldigt ovanligt för att vara jag, men jag tror jag har blivit intresserad av vad som händer i världen.. det är konstigt, och inte alls likt mej! haha!
Det dåliga är att när jag för en gångs skull ser nyheterna så får jag skräckbeskedet att Heath Ledger är död.. vad fan! han ska ju inte dö.. varför dog han? åå.. jag ville ju gifta mej med han.. nej men allvarligt.. dom hade bara hittat han i sin lägenhet igår.. och om man ska tro på rykten så tog han en överdos, men det kan ju lika gärna vara skitsnack..!
28 år blev han..
Vill man verkligen bli kändis? det är ju inte alls ovanligt att man dör påtok för tidigt när man är det.. det är ju knappast en slump..

Tack för mej! Nu ska jag klä mej.. jag är nämligen nyduschad och naken!

Kommentarer
Av: Jennifer

Jag hörde om ledger...thåå han var ju min babe! :(
Står i dagens metro.se suck..

2008-01-23 @ 09:13:29

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0