Hästhoror och medeltiden!

Har varit jätteduktig idag! snart gjort ett jobbigt uppgiftspapper om medeltiden.. snaart klar, dessutom så åt jag på skolan för första gången innan jul! Å inget gott var det.. fick bli en broccolipaj, eftersom jag var allergisk mot dom överiga rätterna!

Efter Lunch så kom vipå att Hamups älskar sin häst så mkt så att han ska spela in en porrfilm med den! Det ska heta "Hampus:
Hästhoran!"

Jag och Emma ska vara regissörer..
Hahha vi älsk poooorr!!

Var på hockey igår, å vinst blev det! 2-1 över timrå! i loove! Blev bara lite stressigt eftersom jag hade främmande till typ sex, sen glömde jag mobilen hemma när jag skulle följa johan på bussen å sen så var jag tvungen å springa fort tll ladan.. tur att jag är snabb haha!

Lisa- Om du läser detta så saknar vi dej mkt mkt, sluta vara sjuk nu tussan!

Ikväll ska jag å Emma gå å käka, en fara på expolaris å informera nior om tbs.. ska väl bli kul i sej, med porriga outfits å liknande ;) haha!

Nu vill Emma göra nåt så hon ska få tillbaka sin dator eftersom jag glömde min hemma imorse pga all stress i mitt lilla huvud!

Kommentarer
Av: Maria

Är du eller vet du någon annan som är bra på att teckna och måla?

2008-01-15 @ 12:27:28
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Av: Maria

Okej jag är på jakt efter en ängel/älva som ja ska ha som tatuering

2008-01-15 @ 13:48:49
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0