hej allihopa!

förlååååt! jag har haft fullt upp med annat å har inte riktigt tagit mej tid för min kära blogg! inte så mkt har hänt! Hade en underbart fin nyårafton! Fick ju fira med mina flickor så d var underbart, plus i kanten var ju att det fanns andra trevliga människor där också=)
synd bara att d var för kallt/blåste för mkt för att vi skulle skjuta rakteter, men det var najs ändå, synd bara för sånnadrär som inte säjer så mkt.
Nej Julskinka å Rån is the shit!

Har två låtar på min musikspelare nu, har tänkt lyssna ihjäl dom.. det är "jag är en gummibjörn..(kan inget..) ät mej gång på gång!" sjuuuk!
åsså "alla som inte dansar är våldtäktsmän"

jag vet vad ni tänker om den sistnämnda, eller jag gör det iaf- "döö lina, hur i helvete kan du lyssna på en sån skitlåt?!"
mitt svar till mej själv å er-"jag vet inte, det är en sån som man får på hjärnan, å jag tror bestämt att jag har tänkt lyssna död på den!"

vad har jag mer å berätta då?
imorron ska jag nog ut på stan å shoppa med jenny, inget bestämt, men hoppas på 1 timma iaf, var ju så längesen vi såg och jag vill se hur brun hon blev när hon var i thai=)
nu ska jag våldta musik eller nåt.!

puss pudd!"

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0