Kärt återseende!



Mina damer och herrar! Jag har så otroligt tråkigt att jag snart börja gråta å drunknar i mina egna tårar, det låter då kul iaf! hihi Hur som hellst så kommer detta vemod tillbaka när jag som vanligt YouTubar och som vanligt inte kan låta bli å söka på detta underbara namn! Sid Vicious (RIP) Jag vet att ni har sett den förr! men jag kan inte rå för att jag känner att jag måste hedra hans minne (och Nancys såklart!) Felåt om d e tjatigt men.. Jag Måste!!

Annars då? Jag måste göra nåt, jag kommer å ruttna här! jag ska då  på skolan imorron hur jag än mår.. man blir så gudförbannat rastöls när man bara ligger här..
Mina tangenter pajade idag! kunde inte skriva i j k l m å nåra till, så jag kunde inte logga in på min msn eller nåt, det blev en massa siffror istället! wierd!, men nu har dom då tillfrisknat!

Pratade med min mamma idag, klagade på vars jag hade ont.. vi började diskutera om jag var gravid.. ono! Hon frågade om jag hade haft sex nyligt jag sa ja, och självklart ska hon bli nyfiken å undra.. d kan hon fortsätta göra, men min mens är normal och min mage är mjuk.. så d ska inte vara nåt problem! men självklart så blir man ju ändå nojig när hon låter som hon gör!

Nu: Ännumer Sun med John Lydon (aka Johnny  Rotten)
se förra inlägget för att avnjuta!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0