Om att ringa mitt i natten

Har sovit väldigt oroligt inatt.. vaknat flera gånger av olika saker.. å bara för det, så ska nån jävel ringa till mej klockan ett på natten.. Kan tänka mej att det var nån som ringde fel eftersom det var nån från typ Markaryd.. och jag känner ingen där.. jag vet ng inte ens vart det ligger.. jag tycker nästan synd om den som ringde, så trevlig som jag är när jag blir väck..

Jag:"öööhhmmmiiööuuu"
Den/det: "blablabla" (sov så jag hörde inget!)
Jag
: "mmmva? HEJ DÅ!"

haha stackars.. jag tycker så synd om dom som ringe fel.. det blir ju som pinsamt.. men då är nä'sta fråga.. vem  faan ringer klockan ett på natten till nån, en vanlig veckodag, när man inte ens är säker på att det är rätt nummer? Snacka om att störa folk i deras sköna sömn.. jag blir så ledsen.. jag är nästan säker på att samma person har ringt till mej förr, å den personen var tråkig..

Morgondagen kommer att vara så underbar! EN lektion, gympa..... pardans.. faack vad tråkigt =( jag vill inte att nån pojke i min klass ska vara så nära mej.. känna nån flåsa i örat å hålla om varandra.. det ska man ju göra när man har sex å inte men en klasskompis när man dansar.. wierd..
image76
min elsked mobiil


mer sen! puss!  


Kommentarer
Av: Jennifer

thååå va fusk!!! ;F mgrrrrr* Miff ..
haha ^^

2008-01-17 @ 16:13:27

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0