shåååping!

Jag har faktist shoppat idag, for å träffade Emma imorse, hon hade redan hunnit köpa en klänning med söta mönster på! Vi träffade Lisa på din sko .. Hooon e ju sjuuuk stackarn, Emma köpte ett par ballerinaskor för bara 50 kr! biiiligt må ja säja! själv så köpte jag bara 2 par kneesocks, en foundation och ett par jeans, riktigt stolt över att jag inte betalade så mkt för skiten.. jag älskar reor!
Dom här flickorna har fått mej att gilla shopping.. eller ja! lite iaf..
ikväll är d hockey! å jag måste gå.. om jag har nån å gå me, funderar på att övertala jenny! d skulle va kul! matte nu! puss

Kommentarer
Av: Anonym

sex sex sex!

2008-01-15 @ 12:02:48
Av: E

Erkänn att Hampus är en HästHora!=)

2008-01-15 @ 12:03:35

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0