shiet vilken dag!

Ville verkligen inte vakna imorse, var så trött å tyckte verkligen synd om mej själv! Sen så måste jag säja att jag har jobbat relativt bra idag med tanke på att jag inte har haft nån dator å jobba med!
Efter skolan så fick jag och Emma iaf lite belöning, pizza på dallas! muums! proppmätta och allmänt färdiga så gick vi hem till mej å slappade, han inte sitta så länge innan pappa ringde å sa att jag skulle sätta på kaffe. han skulle fixa med min dator lite, å förhoppningsvis få bort det eventuella viruset som har flyttat in.
Det blev då bättre iaf! tack pappa!

Lisa ringde sen,hon mådde bättre.. hon kom hit å sen fick vi skjuts på expolaris, niice, vi skulle informera nåra nior om våran älskade? skola. Det var förvånansvärt lite folk.. var det ens 10 pers?

Hursomhellst behövde vi inte göra så mkt.,.. ska vila ett tag farmför tvn nu.. en knarkfilm med Johnny Depp.. "Blow" tror jag bestämt! Asbra e den då iaf!

Hörs sen! puss!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0