Shopping i rumpen!

Sådär, kom typ just hem från en lite shoppingtur på stan med Jenny! riktigt trevligt, eftersom vi inte har setts på länge.
Blev inte åså mkt jag handlade för. Köpte en röd BH, en vit skjorta, en t-shirt å en tjocktröja.
Har kvar mer än hälften av pengarna på mitt pressentkort, fan va najs, får köpa upp dom sen eftersom det inte fanns så mkt som jag ville ha där, d mesta var upphandlat, och det var en massa stök å skit så jag orkade inte vara där så länge, man hittade ju ingenting!

Det blir tydligen ingenting ikväll =( besvikelse eftersom jag har peppat, skulle bli tjejkväll ihelgen istället, ska inte vara med på den eftersom jag måste hem å vaccinera mej, skitbajskorvhoraockså=(

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0