sjukt stolt!

Ligger hemma med feber! ååh så skönt, nej verkligen inte!!
Det är tack vare den där dumma sprutan, förra gången fick jag lite feber av den, eller jag kände mej iaf småsjuk!
Denna gång är det värre! har ingen febertermometer hemma, men jag kan tänka mej att den är ganska hög, det känns då iaf så!
Vaknade halv sex imorse! halv sex!!! inte illa! Såg Montel show därikring nie, dom snackade om dagisfröknar som gjorde illa barnen, så jävla sjukt! En hade tillochmed dödat en 2årig unge, hur illa kan det bli?
Sånt där ger ju folk b'ttre anledningar till att bete sej illa! som tur var så hamnade, alla fröknar i fråga, i fängelse. Egentligen så borde det vara dödsstraff på sånna saker!

Vill också bara säja grattis!
 grattis till Johan som klarade sjukvårdsprovet!
Men viktigast av allt; Gattis till min kära bror, Simon, som klarade teoriprovet! Sjukt stolt över dej bror!

Nu sova mera!
ginutt!

Kommentarer
Av: Simon

Tack så mycket syster :)

2008-01-09 @ 15:06:21

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0