wierd and scary

först å fräämst så måste jag ursäkta mitt YouTubande!
det är egentligen inte friskt vad man kan hitta där, men man hittar också många förklaringar på sina frågor.. Jag kom på att jag måst fråga mej själv hur sjuk jag egentligen är.. Hitttade en såndär konstig å äcklig film, å jag gillar sånna.. fattar inte varför, eftersom dom innehåller en massa skrik och en massa läskiga å skrämmande bilder, förstår ingenting!

Har varit småduktig idag förresten, städat mitt badrumsskåp, sen kom jag på att jag skulle göra läxan om FN och EU, om jag inte hade heft ett sånt shitty internet så hade jag varit klar nu=)
ÅÅH jag är uttråkad, minus till min mamma som inte vill umgås med mej idag.. jag ville ha tjejkväll, men hon bryr sej mer om kartonger, det får mej att känna mej obehövd jjuuuuuu!! :( så läs med dåligt samvete mamma!=)


Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0