Barnens avslutningsdag

Idag har de flesta grundskolor fått sommar. Hade gärna varit i jörn och sett niorna som gick ut, eftersom den klassen bestod av så många underbara människor. Men istället var jag i stan och såg min älsklinglillebrors examen istället. Han gick tydligen ut femman, och jävlar vad tiden går fort har jag märkt!

Jättetrött nu, somnade 4 imorse och steg upp 2min över sju.  Så jag lär ju sova tidigt iafton, det behövs eftersom jag och mina kära bröder ska åka till kalix och se rallycross. Simpan hade tydligen fixat "V.I.P" (eller halv vip iaf), så dagen kommer att spenderas sittande och titta på bilar som bara kör och kör och kör. Ska bli kul. Var så längesen! Hoppas på bra väder!

Saknar flickorna, och även en liten speciell vän som jag inte träffat på riktigt på väldigt länge. Ont gör det, men jag överlever.. än så länge.
Nu ska jag nöta GH på datorn.

[11!!!!!]

Hahha, bara fär att den är så underbart somrig.,. Och för att simon var så jävla dragen!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0