flera timmar

Jag tänder kvällens sista cigarett..

Idag är det midsommar, feber har ökat igen eftersom jag städat, men allvarligt talat så skiter jag i det, jag ska dansa hela kvällen! Det är dansdagen idag förståer ni. Pappa är söt, han vill att jag ska hålla mig från att alcohola ikväll, han tror att jag ska hamna på sjukhus med respirator å shit. Nej pappa, jag är odödlig!
Mamma är jobbig, hon vill att jag ska fira midsommar med pappa för att jag är sjuk (Pucko! Jag blir inte friskare av det!) hannes samtal och skiter jag i nu.

Resten av veckan är jag ullbokad! Känns bra!
Lördag - Drar till moskosel, jobbar kanske, får iaf träffa småflickorna som jag saknar. (Jobbigt å fästa sig vid bonussyskon men.)
Söndag - Är i moskosel, åker hem nån gång på dagen/kvällen beroende på simon, packa lite och sen sova som en korv ska jag göra.
Måndag - Sista förberedelser, packa klart, tvätta lite, kanske åker på lassa å kollar upp öron/hals om det inte blir better. DANSA!
Tisdag- Avfärd till borlänge från Ume. Fyfan så pepp!

Resten ser vi. Om jag dör därborta så vet ni iaf att jag dog lycklig!

Jag fimpar kvällens sista cigarett...

Knark!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0