hej borlänge!... snart

Om en timma lämnar vi skelleftehålan och åker vidare på nya äventyr. Denna vecka kommer bestå av bra band, trevligt folk och en massa oväntade, spännande överraskningar. Jag hoppas att de övriga vännerna är pepp, för det är jag, som as!!
Så no blogg förrän då jag kommer hem.

Hoppas folket håller ställningen medans vi är borta. jag nås på telefon i nödfall. Bara mamma och pappa får ringa. Och kanske andra utvalda människor!

Jag och Lisa har legat uppåe och kollat på "what happens in vegas" sjukt rolig film, speciellt då texten skulle vara på engelska men innehöll även några svenska ord. Haha fjäl!
hrsomhellst älskar jag livet! Och ajg älskar folk,
så.. puss världen, och hej borlänge!

Knark

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0