Måndag aka hejdå

eller njaa, jag vet inte, drar då hursomhellst inatt. peppad som fan, men sjukt rädd att jag sa glömma nåt här hemma. fast det skulle inte göra nåt, så länge jag har pengar och alla biljetter som man ska hålla koll på.
Mamma är så söt, hon har lånat ut kameran till mig. Jag är livrädd att jag ska råka ha sönder den, men hn säger att det inte ska göra något. shnell!

sitcker då till Lisa kring halv sex kanske. hennes snälla föräldrar skjutsar oss till umeå, då är det lika bra att spendera den lilla delen av natten där, men min älskade. ska nog ringa och säga adjö till morsfars osv.

och folk - sörj inte så hårt, medan jag ligger i ett tält å blir tagen hårt! (nej jag har inte tänkt få dirverse sjukdommar, så no tältsex for me)

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0