party party!

Detta inlägg ska innehålla en jävla massa hade jag tänkt, därbland lite uppdaterings! Min avslutningskväll gick bra, om man bortser från sönertrasade strumpbyxor och ilskenhet på en jävla moderatstudent som hängde på statiol norr! Jag tror bestämt att det var den manliga versonen av blondinbella.

Tisdagen spenderades hos Torkel, där det var himla trevligt med sanning och konsekvens, dildos och folk. Vi drog sedan till rovön där jag voltade i brännässlor, men även där fanns det trevligt folk.

ldfkc

Min avslutningskväll/afton började med smörgåstårta hos ales, som tog studenten (Grattis!) sen bled det stress hem, där jag hann vara i ca 10 min innan Lisa kom å knackade på dörren. Sötnosen hjälpte mig att städa! Bara några minuter senare fick vi finbesök av Emma, Carro, Patrick, Lisaw och Orly, vi drack nån öl och gick sedan ut i solen. Först torget där det ihandlades cigaretter inför kvällen, sedan bar det av till älven, där det oförberett satt nåra fulla klasskompisar å pimplade. En viss Simon var väldigt full redan och var en riktig myspojke.. ja, ett tag iaf. Sedan kom några till klasskompisar med vänner (ÅNEJ!!!)
Efter en heldel snack, sång och öl så stack vi till bonnstan, där jag bestämt tror att halva skellefteå befann sig, det lät som ett getingbo när man kom. Allt var så mysigt och jag fick träffa min f.d klasskompis älsk-marklund!=D Vi sa attt vi inte skulle släppa varadra på resten af kvällen, men jag var kissnödig som vanligt, så det sket sig.
P.s, grattis även till pojkarna som tog studenten!=)





Mer än så behöver ni nog inte veta, jag är nöjd och jag älskar livet!

Kommentarer

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0