Helgen.

Ska jag berätta om midsommar? njaae, kan ju säga att allt var fint. bortsett från för mkt alkohol och feber, då får man inte så stor lust att vara vaken längre, som tur var så kom Lisas vänliga bror Anton och hämtade oss, det blev en tidig kväll, men det göär inget, för allt var ändå fint.
Midre fint då jag vaknade och inte visste om jag var vaken eller om jag sov, eller vars jag var. Men då jag öppnade ögonen så kände jag allt att jag mådde bra och var hemma. Knappt bakis!

Kom just hem från moskosel. Händ inte så mkt där, Simon var bakis och paranoid hela vägen dit och jag glömde mobilen hemma. Tur att min pappa är så shnel att åker en dag tidigare till jobbet och svänger föbi med mobilen på campingen. Gulle.
Ida säger att jag är bäst och att jag bestämmer, gullunge!=) Ryssland vann igen, denna gång över holland, fyfan va najs!=D

Åkte hem idag, träffade Alexander på vägen, så vi bästämde oss för att käka pizza, överskattat, inte lika gott söm förr. Sen böjd han oss på kaffe, sen bar det av hem.

Haha Kooling! Pappas brllers och min keps, snuttan!

Åker tisdag morgon, inte länge kvar nu.. ååoooww, peepp!

Knark

Kommentarer
Av: Emma

Alltså hon äääär ju så söt

2008-06-22 @ 20:29:04

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback