Det jag hatar mest! -Modebloggare!

Det finns saker som irriterar folk, och det finns saker som man börjar hata väldigt mkt!
Modebloggare tillexempel, vem fan bryr sej om vad som är "inne" och vad bloda anorektiker har på sej, vart dom har köpt det osv. Jag vill inte veta, visst finns det folk som tycker att det är bra osv, men jag är inte en av dom (och har inte ngt emot dom så tycker om att läsa dessa bloggar heller!)
Dom som lägger ut "dagens outfit"-bilder ibland är helt okej, men vem fan lägger ut bilder på sej själv varje dag för att visa vad man har på sej :
  • På jobbet
  • På skolan
  • Då man firar 1 månad med pojk-/flickvän
  • Då man ska ligga inne å mysa
Visst kan jag förstå "party outfit"-bilder, men allvarligt! Sök modelljobb då om man vill bli fotad hela tiden, om man inte får det så kan man väl acceptera att det inte bli nåt?!
Snälla, sluta vara så uppmärsamhetssökande/utseendesfixerade och lev livet, ni kommer ändå bara bli gårahåriga, rynkiga och sega så ni blir gamla, så ung för helvete!


Kommentarer
Av: Kåggel

Smyghata inte, hata på riktigt ju!

2008-03-22 @ 18:27:31
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0