En fet jävla uppdatering!

Tänkte bara uppdatera lite smått om hur mitt lov (hittills iaf)Har varit, kan ju börja med födelsedagen, asbra! Mkt rikare än innan och allt ska in på "sommarkontot" / P&L kontot! Nu är jag så jävla peppad så det finns inte!!

Igår blev det ett inpulsparty, tänkt med myskväll, men det blev fest.. Som Var lite konstig i början, men sen löstes allt upp. Det blev en lapdance, en spricka och skrulf får äntligen leva upp till namnet sexmeister! Hellyckat! Plus att jag fick mej en siamesisk tvillingsyster.

Idag var det bara chill, vaknade av att Lisa är en datanörd, men det gör inget. Johan kom sen. Han lovade igår, full som ett ägg att han skulle komma, så då var det bara å komma tyckte han! Det var mysigt, vi gjorde allt å ingenting.. Mest ingenting, inte ens tv!

Alla är så vackra, och jag måste börja ta kort också, köp en bra kamera åt mej????!

Kommentarer
Av: Kåggel

Dina textgåtor är svårtolkade för dem som inte var med. Det vill säga jag.
En spricka?

2008-03-27 @ 01:52:57
URL: http://www.kawgel.byethost13.com

Åsikter og Tankar?

Namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Blogg:

Ut med språket:

Trackback
RSS 2.0